Bildbevis: En öl på kvarterskrogen



Jag såg honom på vägen till affären. Eftersom jag försöker dokumentera sällsamma tilldragelser gick jag tillbaka och uppehöll mig i närheten av pizzerian där han satt med sin fru och åt. Jag låtsades vänta på någon och simulerade sedan ett halvhjärtat bankomatuttag. Två kort blev det, med kameran dold under armen och med maximal zoom. Lillen är klädd i vitt och syns som nummer två från vänster bland personerna på kortet. Jag får ligga lågt ett tag känner jag, får inte väcka för mycket uppmärksamhet. För den intresserade kan jag nämna att den gamle mästaren åt något som kunde varit lövbiff och pommes. Det kan även varit pizza men jag lutar åt lövbiffen.

Kommentarer
Postat av: Jakob

OK, Mr. Blue, bra jobbat! Du kan nu låta Mr. Black avlösa dig ett tag.

(tycker det hela börjar kännas lite så där krypande Auster-aktigt)

2008-06-09 @ 13:30:44
URL: http://childejakob.blogg.se/
Postat av: Anders

Precis!

2008-06-09 @ 13:54:23
Postat av: mikaela

storslaget!

2008-06-09 @ 22:48:17
URL: http://deardiary.blogg.se/
Postat av: Oscar

Tror han att han kan uppföra sig som vilken Svensson (dock ej Lasse) som helst utan att bli en rubrikernas man så bedrar han sig grovt.

2008-06-10 @ 11:41:05
Postat av: Anders

Precis så tänker jag också. Sitter han och äter en pizza är jag där, lägger han en är jag där!

2008-06-10 @ 13:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0