...

För den intresserade kan sägas att Hungercity tycks återhämta sig efter den senaste månadens krasch och attack, vilket i ett svep omöjliggjorde tillgången till hundratals gigabyte med ovanligt Dylanmaterial. Jag är mest inne på omslag nu, samt läsa Paul Williams. Jag tänkte deponera en jugoslavisk kopia av R&C hos dig, M. Det blir intressant att se filmen efter att man läst Williams analys. Jag tänkte också skriva hur jävla värdelös vården i allmänhet och mödravården i synnerhet är i Uppsala. Det liknar karusellen jag fick åka i för några år sedan. En enda instans borde vid allvarliga fall remittera, inte massa inkompetenta mellanhänder eller mysverkstäder utan utbildad personal. Nu tror vi inte att det ska vara någon fara, men ändå. Helsingfors första juni tycks bli av, och på bättre platser, troligen, än det var tänkt. Dylan, 2008.

För övrigt anser jag att en bojkott av OS i Kina är helt rätt. Släck eldarna bara. Samma sak borde gjorts 1936. Kineser har dessutom ingen personlighet och kommer förstöra planeten. Kom ihåg var ni läste det först. 


Kommentarer
Postat av: Mikael

Vet Alan om detta ?

För övrigt är du väldigt lik Van Morrison årgång 68 på bilderna från -79.

2008-04-07 @ 14:27:25
Postat av: Anders

Det är väl inget nytt att Alan är kines?

2008-04-07 @ 15:43:27
Postat av: mano

jäkla knäppkines! som min mormor brukar säga.

2008-04-07 @ 18:09:01
URL: http://deardiary.blogg.se
Postat av: Mikael

Nej,det nya är att Alan saknar personlighet och att han kommer att förstöra planeten. Nåja, han har alltid haft hybris. Å andra sidan är han ingen riktig kines. Med en pappa född i Taiwan (och han själv är ju född i Sverige, gubevars). Det var alltså bättre förr, när alla kineser var skurkar i svartvita filmer, ägde tvättinrättningar i San Francisco samt var sidekicks till Green Hornet.

2008-04-08 @ 11:45:09
Postat av: Anders

Är då inte alla kineser skurkar?

2008-04-08 @ 12:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0